vineri, 24 mai 2013


Cartusi
Accident
Pară
Pară a  produs un accident cu  un pistolul unde sau gasit multe  cartuse

 Intr-o zi de vară eu cu nişte prieteni foarte buni am mers la scăldat, noi  pe drum  am întalnit un  mare copac în care erau multe pere gustoase,am mers la scăldat iar cînd ne-am întors de la scăldat am luat nişte pere ,după acea am luat nişte pere am mers acasă.
Pe drum ne-am întalnit cu stăpanul al cui era copacul cu pere,el  a zis de unde avem noi aşa mare pere ,noi nu i-am zis dar el şa dat aseama.
Dupaia  el a adus un pistol cu cartuse  si a inceput sat traga ânspre noi ,am fugit cât de mult am putut dar la atins pe un prieten în picior ,eu am mers să il ajut.Mie mea placut să fac acset comentariu, ori cum am avut multe accidente pe drum



Aceasta prezentare este realizata de SUR LUCIAN-DACIAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu